[M][Z][HS] Zbiórka 3 czerwca

Początek o 9:30 na skwerku. Koniec o 12:30 w tym samym miejscu.

Harcerze, harcerki i HSi biorą sznurek 1-3m oraz standardowy ekwipunek (mundur, pudełko harcerza, próbę, pisadło, notatnik, picie).
Każdy zastęp przynosi notatnik zastępu oraz zegarek.

Planowane nieobecności zwyczajowo zgłaszamy zastępowym, a zastępowi kadrze.

Rajd Manewry. – trasa rodzinna

Nasza drużyna w czasie biwaku w czerwcu weźmie udział w Rajdzie Manewry w Łączy. W sobotę 17.06. będzie można wziąć udział w trasie rodzinnej. Zgłoszenia przyjmowane są do 31.05.2023 r. mailowo na adres ignis@gliwice.zhp.pl oraz w dniu wydarzenia w Biurze Rajdu w Ośrodku Harcerskim „Łącza”, ul. Szkolna, 44-160 Łącza. Wszystkie potrzebne informacje są w regulaminie trasy.
Maksymalna liczba patroli na trasę rodzinną wynosi 20, więc zachęcamy do zgłoszeń mailowych (zamiast zgłaszania się na miejscu).

Biwak 16-18 czerwca

Miejsce: OH „Łącza” w Łączy
Termin: 5-7 maja 2023 r.
Zbiórka w piątek: po południu na dworcu PKP w Gliwicach (dokładna godzina zostanie podana po aktualizacji rozkładu jazdy w czerwcu)
Powrót w niedzielę: po południu na dworcu PKP w Gliwicach (dokładna godzina zostanie podana po aktualizacji rozkładu jazdy w czerwcu)
Koszt: 85 zł (obejmuje transport, nocleg, materiały programowe, udział w Rajdzie Manewry. – w tym obiad w sobotę)

Tytuł wpłaty: DSCZ, biwak 4GDH, imię i nazwisko harcerza
Termin wpłat: do 28 maja (najpóźniej 29 maja muszą być zaksięgowane)

Zgody rodziców oraz ekwipunek zostaną podane do 28 maja.
Składki muszą być opłacone przynajmniej za II kwartał.

[M][Ż] Zbiórka 20.05.

Początek o 9:30 na skwerku. Koniec o 12:30 w tym samym miejscu.

Harcerze i harcerki biorą kask rowerowy (kto ma) standardowy ekwipunek (mundur, pudełko harcerza, próbę, pisadło, notatnik, picie).

Każdy zastęp przynosi notatnik zastępu oraz 1 rower.

Planowane nieobecności zwyczajowo zgłaszamy zastępowym, a zastępowi kadrze.

Biwak w czerwcu

Zgłoszenia na biwak czerwcowy trwają do 14 maja przez ankietę zgłoszeniową (link).
W czasie biwaku weźmiemy udział w Rajdzie Manewry. Dlatego przelewy i inne informacje zostaną podane później (bo dostaniemy je dopiero później).

Organizatorzy Rajdu wymagają, żeby każdy patrol miał własnego opiekuna (18+). Kadra drużyny zapewnia dwóch opiekunów. Patrole harcerskie będą mieć liczebność 5-8 osób i nie będą mogły być koedukacyjne.
Prosimy o szybkie zgłoszenia, żeby móc jak najwcześniej określić, czy są potrzebni dodatkowi opiekunowie.

W sobotę 17 czerwca będzie również gra rodzinna, na którą zgłoszenia będą uruchomione w późniejszym terminie – będzie o tym informacja na stronie drużyny.

Biwak 5-7 maja

Zbiórka w piątek: o 17:30 na parkingu przy SP13 (między szkołą a terenem parafii)
Powrót w niedzielę: o 15:20 w głównym holu dworca PKP w Gliwicach

Będziemy spać w namiotach turystycznych, więc każdy musi mieć karimatę, śpiwór i ciepłe rzeczy na wszelki wypadek. Zastępy biorą ze sobą „robocze” folie NRC, które dostały na biwaku w lutym.